Stuur ons een bericht

    Naam*

    Achternaam*

    Telefoonnummer*

    E-mail*

    Onderwerp

    Bericht*

    FAQ

    Wat is het werkgebied van Newwaste?

    Wij verlenen onze diensten voor opdrachtgevers door heel Nederland. Neem bij interesse in onze diensten gerust contact op.

    Wat moet ik doen bij een storing aan mijn containers?

    Als uw containers beschadigd zijn kunt u dat ook door ons laten repareren. Newwaste werkt samen met strategische partners voor uw mechanische storingen.

    Neem als u een storing constateert aan één of meerdere containers contact met ons op door een melding te doen in ons real-time ticketsysteem of door een mail te sturen naar info@newwaste.nl of te bellen naar +31 570 796 045. Dan lossen wij het zo snel mogelijk voor u op.

    Wat moet ik doen als mijn containers beschadigd zijn?

    Neem als u constateert dat één of meerdere containers beschadigd zijn contact met ons op door een melding te doen in ons real-time ticketsysteem of vraag advies door een mail te sturen naar info@newwaste.nl of te bellen naar +31 570 796 045. Dan lossen wij het zo snel mogelijk voor u op.

    Hoe kan ik een offerte aanvragen?

    Als u een offerte wilt aanvragen kunt u ons mailen op info@newwaste.nl of bellen op +31 570 796 045.

    Welke rol speelt duurzaamheid bij Newwaste?

    Duurzaamheid staat bij ons centraal en we proberen door de hele organisatie zo ‘groen’ mogelijk te opereren. Dit doen wij onder andere door zoveel mogelijk materialen te hergebruiken.

    Wat is de levertijd voor jullie producten?

    Afhankelijk van de aantallen leveren wij doorgaans binnen enkele weken.

    Youri

    Servicecoördinator

    Youri Ter Beek